Κυριακή 26 Δεκεμβρίου 2010

Χρόνια πολλά στον Πρωθυπουργό μας!!

Αξιότιμε Πρωθυπουργέ,


Θέλω να σας ευχαριστήσω μέσα από τα βάθη της καρδίας μου, για τις χαρές που προσφέρατε στον Ελληνικό Λαό το 2010 και να σας ευχηθώ τα καλυτέρα για το 2011.

Δυστυχώς, ανήκω κι εγώ στους ηλίθιους που δεν σας ψήφισαν. Ζηλεύω αφάνταστα τα 3.012.373 που σας ψήφισαν, γιατί τώρα αυτοί γεύονται τους καρπούς από το μεγαλεπήβολο έργο σας, νιώθουν την χαρά και την ηδονή της επιλογής τους.


Είμαι ευχαριστημένος, γιατί μόνο ΕΣΕΙΣ με την δύναμη της θέλησης και της ευφυΐας που διαθέτετε καταφέρατε να διαλύσετε μαγικά τον βραχνά της ελληνικής οικονομίας, το ΔΗΜΟΣΙΟ.

Είμαι ενθουσιασμένος, που καταφέρατε να παραδώσετε την ΘΡΑΚΗ και το Β.ΑΙΓΑΙΟ στους Τούρκους, χωρίς να χυθεί αίμα και χωρίς να αναγκαστώ να πολεμήσω, αφού ο χρόνος μου είναι πολύτιμος .

Δοξάζω τον θεό, για την απόφαση ζωής που πήρατε , ώστε να απαλλάξετε από την ζωή κάποιους παλιόγερους που ζούσαν στην γειτονιά μου και με ενοχλούσαν αφάνταστα, κόβοντας την σύνταξη της, με αποτέλεσμα να αποδημήσουν εις τον Κύριο, μιας που τα χρήματα που τους δίνατε δεν τους έφταναν ούτε για ένα κουλούρι.

Ηδονίζομαι , όταν σκέπτομαι την πρωτοποριακή ιδέα που είχατε για να εξαφανιστούν τα σκουπίδια και να καθαρίσετε τις χωματερές, βάζοντας τους ανθρώπους να τρώνε τα αποφάγια μέσα από τους σκουπιδοτενεκέδες , και τα υπόλοιπα σκουπίδια να τα χρησιμοποιούν οι μετανάστες και οι άστεγοι για να φτιάξουν το σπιτικό τους .

Είμαι υπερήφανος, για την προσπάθεια διάδοσης του Ελληνισμού και τις δωρεάν διακοπές που προσφέρετε σε εκατομμύρια λαθρομετανάστες από την ΑΣΙΑ που ερχόμενοι στην ΕΛΛΑΔΑ γνωρίζουν την ομορφιά, την γαλήνη και την φιλοξενία των ελληνικών νησιών μας.

Σας είμαι υπόχρεος που με τα πολλά ταξίδια που κάνετε ανά την υφήλιο, καταφέρατε να ξεχρεώσετε την ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ και να κρατήσετε στην δουλεία τους χιλιάδες υπαλλήλους.

Είμαι ιδιαίτερα ευτυχής, που επιτέλους αποκαταστήσατε την αλήθεια, για την περίοδο της δικτατορίας και της χούντας .

Η δίκη σας ΧΟΥΝΤΑ είναι αναίμακτη , ανέξοδη, αδιάφορη, αλληλεγγύη και μας αποδεικνύει πως η ΧΟΥΝΤΑ των αριστερών δεν γίνεται με παζαρέματα και βασανιστήρια αλλά με όραμα, δουλειά και εργασία.

Είμαι κατενθουσιασμένος, που επιλέξατε ξένες χώρες να εκμεταλλεύονται τον φυσικό και ορυκτό μας πλούτο, γιατί γνωρίζεται πολύ καλά πως εμείς εδώ οι ΕΛΛΗΝΕΣ είμαστε ανάξιοι να χειριστούμε αλλά και να διαχειριστούμε ένα τέτοιο μεγάλο όγκο εργασιών.

 Είμαι εκστασιασμένος με την άποψη σας περί παιδείας και τα όνειρα σας για την διαιώνιση της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ γλώσσας. Χαίρομαι που επιτέλους η νεολαία και ειδικά οι νεαρές κορασίδες, θα επικεντρώσουν την προσοχή τους στην ομορφιά και την χάρη του σώματος, στην εξυπηρέτηση πελατών αλλά και στην δημιουργία ερωτικής εκπαίδευσης, αφού όλοι οι άλλοι στόχοι απλά δεν υπάρχουν.

Είμαι υποχρεωμένος απέναντι σας γιατί μετά το ''οθωμανικό'' που επιβάλλατε στον Ελληνικό λαό, τώρα οι σεξουαλικοί μου ορίζοντες έχουν διευρυνθεί και οι Ελληνίδες ξεπέρασαν τα όποια ταμπού είχαν.

Πραγματικά χαίρομαι που καταφέρατε να διώξετε όλον αυτόν τον σάπιο μηχανισμό από το κόμμα σας και να δημιουργήσετε το κόμμα του μέλλοντος και της ελπίδας.

ΕΥΧΟΜΑΙ λοιπόν ο θεός να κόβει μέρες από τους ανθρώπους που σας ψήφισαν και να σας δίνει χρόνια ώστε να μπορέσετε να συνεχίσετε το τόσο δύσκολο και επίπονο έργο που έχετε ξεκινήσει.

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ κι αν κατά την διάρκεια των ταξιδιών σας, χαθείτε στην μετάφραση η κάπου ξεχαστείτε σε κάποιο μέρος, μην ανησυχείτε..ΣΥΣΣΩΜΟΣ ο Ελληνικός λαός θα τρέξει να σας βοηθήσει και να σας βρει.

Δεν υπάρχουν σχόλια: